Zima

W końcu prawdziwa zima! Dużo śniegu i nie za zimno, to lubię^^
Idealne rozpoczęcie ferii😁 Przez pół dnia budowałam z młodszym bratem zjeżdżalnię i rzucaliśmy się śnieżkami, a u Was spadł śnieg? Ulepiliście już bałwana, albo zbudowaliście coś ze śniegu? Dajcie znać w kom😄👌
Niżej macie zdjęcia z dzisiaj. Możecie uznać że niektóre są nieciekawe, dziwne lub takie bardzo proste. Dla mnie każde zdjęcie ma to coś w sobie i nawet takie dziwne jest piękne i magiczne😊
Do następnego!😘















10 komentarzy:

  1. zdjęcia są na prawdę magiczne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja średnio lubię zimę, ale prześliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie jest o polowe mniej sniegu :O
    www.blog017.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja już mam dość zimy i chcę wiosne! chce pojeździć na desce :D

      Usuń
  4. Cześć Kochana!

    Zdjęcia genialne, również interesuję się fotografią, ale "super" sprzętu nie mam.
    Zima jest przepiękna na zdjęciach, choć jak świeci słońce bywa jeszcze piękniejsza :)

    Tło byłoby lepsze chyba, gdyby było bardziej jednolite - nieco przeszkadza w podziwianiu zdjęć i zastosowanych efektów :)

    Zapraszam Cię również do mnie:
    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, miło że podobają Ci się zdjęcia, niestety jak je robiłam to niebo było zachmurzone i nie było wgl mowy o zdj ze słońcem:) w następnej notce niedługo będzie słoneczna zima:)
      A co do tła..ono odzwierciedla moją osobowość, lubię gwiazdy i nie chce na razie zmieniać bo nie odciąga aż tak uwagi od zdjęć, gwiazdki tylko lekko błyszczą, kiedyś może zmienię:)

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń